مزایا لوله کاروگیت فاضلابی-قیمت روز لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله کاروگیت فاضلابی با قطر بزرگ یک سیستم خط لوله جدید است که مواد آن پلی اتیلن با چگالی بالا است. این مزیت وزن سبک، مقاومت در برابر ولتاژ، انعطاف پذیری و عمر طولانی و غیره است. به دلیل اتصال آسان و ایمن به طور کلی در بازار داخلی و خارج از کشور استفاده می شود. امروزه که لوله بتنی در لوله های تعبیه شده محدود است، در مقابل لوله کاروگیت فاضلابی با ابعاد مختلف توصیه می شود. این محصول ارتقاء و به روز رسانی لوله بتنی و لوله چدنی است که پیش زمینه خوبی دار. لوله کاروگیت فاضلابی عمدتاً برای لوله های تعبیه شده استفاده می شود. لوله تعبیه شده آب غیر شرب، فاضلاب، آب باران یا سایر گازها و مایعات را به کاربر، تصفیه خانه فاضلاب و رودخانه منتقل می کند. جریان توسط گرانش انجام می شود.

موارد استفاده از لوله کاروگیت فاضلابی:

بارندگی و زهکشی فاضلاب در مهندسی شهری

فاضلاب های صنعتی و زهکشی فاضلاب قطعه

چاه آب نمک که آب تلخ را حمل می کند، آب ماهیگیری را حمل می کند

پروژه تهویه و زهکشی معدن

کشاورزی آبیاری و زهکشی

لوله دیواری پروژه خاکبرداری

پروژه صرفه جویی در مصرف آب

لوله محافظ کابین فشار ضعیف

فواید استفاده از لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله کاروگیت فاضلابی دارای پایداری شیمیایی عالی، مقاومت در برابر پیری و مقاومت در برابر ترک خوردگی در تنش های محیطی است. لوله کاروگیت فاضلابی یک لوله انعطاف پذیر است. عملکرد اصلی آن به شرح زیر است:

مقاومت قوی در برابر فشار خارجی:

لایه بیرونی دارای ساختار موجدار حلقه ای شکل است که سختی حلقه لوله را بسیار افزایش می دهد و در نتیجه مقاومت لوله را در برابر بارهای خاک افزایش می دهد. در این عملکرد، لوله کاروگیت فاضلابی در مقایسه با سایر لوله ها دارای مزایای آشکاری است.

هزینه کم پروژه:

تحت شرایط بار یکسان، لوله لوله کاروگیت فاضلابی برای برآورده کردن الزامات، فقط به ضخامت لوله نازک تری نیاز دارد. بنابراین، در مقایسه با لوله های جدار جامد با همان مواد و مشخصات، می تواند حدود نیمی از مواد اولیه را ذخیره کند، بنابراین هزینه لوله کاروگیت فاضلابی نیز کمتر است. این یکی دیگر از ویژگی های برجسته لوله است.

ساخت و ساز راحت:

از آنجایی که لوله های کاروگیت فاضلابی وزن سبکی دارند و حمل و اتصال آن آسان است، ساخت و ساز سریع و تعمیر و نگهداری ساده است. در شرایط سخت ساخت و ساز و شرایط نامناسب ساخت، مزایای آن آشکارتر است.

ضریب اصطکاک کوچک، جریان بزرگ:

لوله کاروگیت فاضلابی نسبت به سایر لوله های هم قطر جریان بیشتری دارد. به عبارت دیگر، تحت شرایط جریان یکسان، می توان از لوله های کاروگیت فاضلابی با قطر نسبتاً کم استفاده کرد.

درجه حرارت پایین و مقاومت در برابر ضربه:

دمای شکنندگی لوله کاروگیت فاضلابی70 درجه سانتیگراد است. در شرایط معمولی دمای پایین (بالای 30- درجه سانتیگراد)، اقدامات حفاظتی خاصی برای ساخت و ساز لازم نیست. ساخت و ساز در زمستان راحت است. لوله کاروگیت فاضلابی مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد.

پایداری شیمیایی خوب:

از آنجایی که مولکول های پلی اتیلن فاقد قطبیت هستند، پایداری شیمیایی عالی دارند. به جز چند اکسیدان قوی، اکثر مواد شیمیایی اثر مخربی روی آن ندارند. عوامل خاک، الکتریسیته و اسید،باز محیط کاربری عمومی به خط لوله آسیب نمی رساند، باکتری تولید نمی کند، مقیاس نمی شود و ناحیه گردش آن با افزایش زمان عملیات کاهش نمی یابد.

عمر استفاده طولانی:

 

عمر لوله کاروگیت فاضلابی در شرایطی که در معرض نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش قرار نگیرد می تواند به بیش از 50 سال برسد.

مقاومت در برابر سایش عالی:

آزمایشات و تحقیقات انجام شده ثابت کرده است که مقاومت سایشی لوله کاروگیت فاضلابی بیشتر از لوله های فولادی است.

انحراف مناسب:

طول مشخصی از لوله های کاروگیت فاضلابی می تواند اندکی در جهت محوری منحرف شود و درجات مشخصی از نشست ناهموار روی زمین تحت تأثیر قرار نمی گیرد. می توان آن را مستقیماً در یک شیار کمی ناهموار بدون اتصالات لوله قرار داد.

تست های کنترل کیفیت لوله کاروگیت فاضلابی:

شاخص جریان مذاب ( استاندارد ملی 1-6980 )

تعیین چگالی ( استاندارد ملی 1-7090 )

تست کشش درز ( ISO 13262 )

آزمون سفتی حلقوی لوله ها ( استاندارد ملی 11436 )

آزمون انعطاف پذیری حلقوی ( استاندارد ملی 10607 )

اندازه گیری ابعاد و بررسی ظاهری لوله ( استاندارد ملی 2412 )

آزمایش القاء اکسایش I.T (استاندارد ملی 6-7186 )

نصب لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله های کاروگیت فاضلابی دارای یک دیواره داخلی صاف (به رنگ زرد) هستند که توسط یک دیواره بیرونی پروفیلی (به رنگ مشکی) احاطه شده است. دیواره بیرونی موجدار استحکام بهینه را تحت فرم بارگذاری فشاری پوشش می دهد که لایه ها و ترافیک را پوشش می دهد (سختی حلقه بالا). رنگ زرد روشن لوله داخلی نیز دید در بازرسی تلویزیون را بهبود می بخشد و شرایط بهینه را برای آزمایش پذیرش فراهم می کند. همانطور که اشاره شد استفاده از لوله کاروگیت فاضلابی از مزایا فوق العاده ای برخوردار است.برای نصب لوله کاروگیت فاضلابی به طور کلی مقرر شده است که خط لوله باید بر روی پایه اصلی زمین گذاشته شود یا پس از شیار زنی روی زمین پس از تصفیه شده، و ضخامت روباره زیر جاده کمتر از 700 میلی متر نباشد.خط لوله باید در یک خط مستقیم گذاشته شود، نیاز به تخمگذار پلی لاین رابط انعطاف پذیر، خط لوله در هر یک از زاویه دهان به طور کلی نباید بیشتر از 1.5 درجه باشد.کارهای خط لوله کاروگیت فاضلابی را می توان با همان شیار ساخت، اما باید مطابق با لوله زهکشی عمومی با همان طراحی شیار، ساخت مقررات مربوطه باشد.خط لوله از طریق راه آهن، خاکریز جاده با درجه بالا و موانع سازه، باید بتن مسلح، فولاد، چدن و ​​سایر مواد ساخته شده از پوشش محافظ ساخته شود، قطر پوشش باید بیش از 200 میلی متر در خارج از قطر بیرونی دم باشد. لوله و پوشش بین انتهای فضا با افزودنی.هنگامی که عمق مدفون فونداسیون خط لوله کمتر از فونداسیون ساختمان باشد، لوله نباید در ناحیه فشار زاویه انتشار پی در زیر سطح پی قرار گیرد.در مواردی که سطح آب زیرزمینی بالاتر از ارتفاع پایین شیار ترانشه است، باید اقداماتی برای کاهش سطح آب و جلوگیری از تثبیت شیار انجام شود. سطح آب پایین تر از پایین ترین نقطه زیر پایین 300 یا 500 میلیمتر است،می تواند نصب شود.

تولید کننده لوله کاروگیت فاضلابی:

کارخانه تولید لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید انواع لوله کاروگیت فاضلابی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله کاروگیت فاضلابی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نوآوری روزافزون می باشیم.کارشناسان فروش لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله کاروگیت فاضلابی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله کاروگیت فاضلابی و استعلام قیمت لوله کاروگیت فاضلابی به سایت پایپ ایران مراجعه نمایید. برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص پایپ ایران در تماس باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://pipe-iran.ir/ مراجعه نمایید.

[ بازدید : 20 ]

[ چهارشنبه 15 دی 1400 ] 13:29 ] [ پایپ ایران ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]