لوله پلی اتیلن دوجداره-ویژگی لوله پلی اتیلن دوجداره

لوله پلی اتیلن دوجداره:

امروزه ساخت بسیاری از سازه های مسکونی و صنعتی مدرن با نصب لوله های زیرزمینی و سازه های مهندسی همراه است. به عنوان مثال، برای سیم های کابل مختلف، شبکه های آب و فاضلاب از لوله های پلی اتیلن دوجداره استفاده می شود. در چنین مواردی، لوله های پلی اتیلن دوجداره که به طور قابل اعتمادی از تاسیسات زیرزمینی در برابر رطوبت و آسیب محافظت می کنند،بهترین گزینه می باشد. امروزه تقاضای زیادی برای لوله های پلی اتیلن دوجداره وجود دارد و ویژگی های عالی چنین لوله هایی منجر به جایگزینی لوله های قدیمی شده است.لوله پلی اتیلن دوجداره نوع جدیدی از لوله ها می باشد که با دیواره بیرونی حلقه ای شکل و دیواره داخلی صاف است. اولین بار در اوایل دهه 1980 در آلمان لوله پلی اتیلن دوجداره تولید شد. وقتی در مورد لوله پلی اتیلن دوجداره صحبت می شود، برآمدگی ها و شیارهای موازی ان شناخته می شود که به طور کامل لوله را احاطه کرده است. بنابراین، اساساً، برآمدگی ها و شیارها از یک الگو پیروی می کنند که اتفاقاً عمود بر آن لوله خاص است و خط مرکزی آن را نصف می کند. هنگامی که کاربردهای بدون ترانشه در اینجا به طور خاص صحبت می شود، لوله های پلی اتیلن دوجداره ساخته شده از پلی اتیلن توصیه می شود. لوله پلی اتیلن دوجداره کاربردهای فراوانی مانند سیستم آبیاری، خطوط فاضلاب و اتصالات مسکونی، کاربردهای صنعتی، تصفیه خانه ها، سیستم های زهکشی، آب باران دارد و گرانش آن در سیستم های انتقال آب اعمال می شود،مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی لوله های پلی اتیلن دوجداره:

در ادامه به ویژگی ها و طراحی های لوله پلی اتیلن دوجداره می پردازیم.لوله های پلی اتیلن دوجداره شامل استحکام بالایی هستند و به دلیل پلی اتیلن دارای سطح شگفت انگیزی از مقاومت در برابر خوردگی هستند. همچنین، لوله پلی اتیلن دوجداره دارای آب بندی کامل، ترکیب آلی مقاوم در برابر سایش، سطح داخلی صاف و همچنین به راحتی قابل حمل است. علاوه بر این، تمام لوله‌های پلی اتیلن دوجداره از نظر مقاومت در برابر سایش و مواد شیمیایی شگفت‌انگیز هستند. برخلاف بار و حرکت زمین، لوله پلی اتیلن دوجداره دارای استحکام کششی است. استحکام لوله همچنین در روان شدن خاک زیر لوله های آب زیرزمینی بسیار بالا است.لوله های پلی اتیلن دوجداره منحصر به فرد هستند و دارای مزایای زیادی هستند. لوله پلی اتیلن دوجداره با تولید بادوام و با کیفیت بالا طراحی می شود. لوله های پلی اتیلن دوجداره به سرعت جریان صاف کمک می کند زیرا انتقال در قطر لوله کوچکتر انجام می شود. مقاومت در برابر ترک و ضربه لوله پلی اتیلن دوجداره بسیار بالا است. لوله های پلی اتیلن دوجداره به علت ساختار ویژه و شکل ظاهری پروژه شما را تسهیل می کند. با توجه به اینکه لوله های پلی اتیلن دوجداره از استحکام بالایی برخوردار هستند، حمل و نقل آن ها آسان بوده و می توان آن ها را به سرعت نصب و اجرا نمود. علاوه بر این، هزینه‌های حمل‌ونقل، هزینه‌های نیروی کار و هزینه‌های نگهداری همگی بسیار مناسب هستند.پس از بیش از ده سال توسعه و بهبود در لوله پلی اتیلن دوجداره، امروزه یکی از پر مصرف ترین نوع لوله های برای کاربردهای مختلف می باشد.در حال حاضر، فرآیند تولید و فناوری استفاده لوله پلی اتیلن دوجداره موجب شده است تا جایگزین لوله های قدیمی باشد و همچنین به دلیل عملکرد عالی و هزینه نسبتاً مقرون به صرفه، در کشورهای توسعه یافته از ان ها بسیار استفاده می شود.رنگ جداره داخلی معمولا آبی و زرد است و رنگ جداره بیرونی ان مشکی است.

مزایا استفاده از لوله پلی اتیلن دوجداره:

مانند انواع دیگر، لوله های پلی اتیلن دوجداره دارای مزایا خاص هستند. اول از همه، آن ها به مواد تولید محصولات، روش ساخت، منطقه احتمالی کاربرد و ویژگی های لوله های ساخته شده از مواد دیگر بستگی دارند. از مزایای لوله پلی اتیلن دوجداره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت اطمینان طراحی و مقاومت خمشی، تغییر شکل مکانیکی از خارج و سایر اثرات نیرو. این مزیت به دلیل ساختار انعطاف پذیر و در عین حال مقاوم لوله پلی اتیلن دوجداره است.

مقاومت در برابر رطوبت نه تنها، بلکه در برابر سایر مایعات شیمیایی غیر فعال و فعال و خورنده که به لطف آن ها به عنوان محافظ کابل ها از آب یا تخلیه زهکشی طوفان استفاده می شود.

مقاومت در برابر ارتعاشات لرزه ای لوله های پلی اتیلن دوجداره بسیار بیشتر از فلزات و محصولات سیمانی با ابعاد مشابه است.در نتیجه سهولت در مقایسه با مواد فوق است.

سهولت نصب لوله پلی اتیلن دوجداره که اجازه می دهد تا از حداقل تعداد افراد برای کار نصب استفاده شود و به استفاده از تجهیزات بسیار پیچیده متوسل نشود.

به لطف ساختار ویژه لوله پلی اتیلن دوجداره، لوله انعطاف پذیر و اشکال غیر استاندارد را تسهیل می کند و مقدار محصولات مورد استفاده را کاهش می دهد.

عمر طولانی، عملکرد عالی را برای بیش از پنجاه سال تضمین می کند.

کاربرد لوله پلی اتیلن دوجداره:

لوله پلی اتیلن دوچداره در ابعاد مختلف و همچنین می تواند در ابعاد بزرگ تولید و طراحی شود. لوله های پلی اتیلن دوجداره با قطر تا 1800 میلی متر به ویژه برای کاربردهای فاضلاب و زهکشی مناسب هستند. لوله های راه راه ما نه تنها با حمل آسان، بلکه با تعادل اکولوژیکی خوب خود امتیاز کسب می کنند. استفاده از موادی که با تولید بسیار کارآمد انرژی موجب صرفه جویی در منابع می شود. لوله پلی اتیلن دوجداره یکی از لوله های رایج فاضلاب و زهکشی در زندگی ما است. این محصول با پلی اتیلن با چگالی بالا به عنوان ماده اولیه پردازش و تولید می شود. با ساختار منحصر به فرد خود، ویژگی های وزن سبک، مقاومت در برابر فشار بالا، چقرمگی خوب، ساخت سریع و عمر طولانی را دارد. در مقایسه با لوله های دیگر، ای نو نوع لوله، دارای مزایای هزینه کمتر، حالت اتصال ساده و دامنه کاربرد وسیع است.

سیستم لوله کشی زهکشی و فاضلاب شهری استفاده می شود.

زهکشی و فاضلاب زیرزمینی در آپارتمان ها و مناطق مسکونی

خط لوله تعبیه شده بزرگراه، شبکه لوله های تراوش زیرزمینی زمین

پروژه های آبیاری، انتقال آب، زهکشی و سایر پروژه های حفاظت از آب

مورد استفاده برای حمل و نقل سیال و تهویه در صنایع شیمیایی و معادن

آستین های محافظ برای خطوط لوله زیرزمینی و کابل های ارتباطی

اتصالات لوله پلی اتیلن دوجداره:

لوله پلی اتیلن دوجداره دارای حالت های مختلف اتصال می باشد. اتصال معمولی ذوب داغ شامل سه روش زیر است: 1. اتصال همجوشی الکتریکی. 2. سوکت اتصال مذاب داغ. 3. اتصال مستقیم ذوب داغ.

مراحل نصب لوله پلی اتیلن دوجداره:

سطح لوله را تمیز کنید

حلقه لاستیکی را نصب کنید

روان کننده بزنید

لوله را وصل کنید

لوله را وارد کنید

نصب و جداسازی خط لوله پلی اتیلن دوجداره بسیار راحت است و یک اپراتور به تنهایی می تواند آن را تکمیل کند.

آیا می توان لوله پلی اتیلن موجدار را به صورت مدفون نصب کرد؟

امروزه خط تولید لوله های پلی اتیلن دوجداره با سرعتی سریع در حال رشد است. لوله پلی اتیلن دوجداره به علت ساختار مقاوم و مستحکم را می توان به صورت مدفون ان را نصب نمود.همانطور که در متن فوق اشاره شد لوله های پلی اتیلن دوجداره در برابر رانش زمین و نیروهای وارده از خاک بسیار مقاوم می باشد و با وجود مقاومت بالا ان می توان ان را به صورت دفنی نصب نمود.

نحوه تولید لوله پلی اتیلن دوجداره:

تولید لوله‌های پلی اتیلن دوجداره را با روش اکستروژن امکان پذیر می باشد که در فرایند و نحوه تولید لوله های پلی اتیلن دوجداره می بایست براساس استاندارها و مقرارت باشد.اکستروژن به روش گفته می شود که ابتدا مواد اولیه خام که برای تولید لوله پلی اتیلن دوجداره استفاده می شود وارد یک محفظه اکسترودر شده و با حرارت زیاد ذوب می گردد.شرایط دمایی در این مرحله بسیار مهم می باشد که اگر شرایط دمایی در مقادیر مختلف تنطیم شده باشد. لوله کاروگیت اسپیرال تولید می شود.سپس با ذوب شدن مواد اولیه(پلی اتیلن)از قالب های مخصوص و ویژه مواد اولیه گذر می نمایند و در نهایت به شکل لوله در می ایند.در مرحله بعد برای ساخت دیواره خارجی لوله پلی اتیلن موجدار به صورت شیار دار یا حلقوی شکل می بایست تحت شرایط خلاً و قالب‌های دوار مخصوص انجام شود. پیوسته بودن قالب گیری و تنظیم بودن دما در این مرحله، اهمیت بسیار زیادی دارد.با اتمام رسیدن به مرحله قالب گیری،لوله های تولید شده از محفظه خارج می شوند و در مراحل اخر تولید لوله پلی اتیلن دوجداره نازل‌های آب قرار دارند و عهده آن‌ها خنک کردن لوله‌های خروجی از خط تولید است. در نهایت، نمونه هایی از لوله‌های پلی اتیلن دوجداره به آزمایشگاه کنترل کیفیت فرستاده می شوند تا آزمون‌های مربوطه بر روی آن‌ها اجرا شود.

تولید کننده لوله پلی اتیلن دوجداره:

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن دوجداره پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلن دوجداره با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله پلی اتیلن  دوجداره را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نوآوری روزافزون می باشیم.کارشناسان فروش لوله پلی اتیلن دوجداره پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلی اتیلن دوجداره برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلی اتیلن دوجداره و استعلام قیمت لوله پلی اتیلن دوجداره به سایت پایپ ایران مراجعه نمایید. برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص پایپ ایران در تماس باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه  https://pipe-iran.ir/ مراجعه نمایید.

[ بازدید : 12 ]

[ شنبه 18 دی 1400 ] 12:53 ] [ پایپ ایران ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]